Informacja

W dniu 16.06.17 sklep stacjonarny będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia.

Regulamin

WARUNKI OGÓLNE


1. Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://janpol4x4.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Właścicielem sklepu jest: P.P.H. Janpol s.c. z siedzibą w: 31-532 Kraków, ul. Prochowa 3/1, NIP: 676-003-13-92, REGON: 003905629
3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym http://janpol4x4.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
4. Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


1. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez P.P.H. JANPOL s.c. na stronach sklepu internetowego.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożnego zamówienia, P.P.H. JANPOL s.c. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
5. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
6. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz płatności, zgodnie z formularzem zamówienia.
7. Z chwilą otrzymania przelewu na konto sklepu www.janpol4x4.pl towar zostaje wysłany w przeciągu 1-7 dni roboczych. Na życzenie klienta wystawiamy fakturą VAT, która jest wysyłana wraz z towarem. W przypadku opcji za pobraniem wysyłka następuje w przeciągu 1-7 dni od daty złożenia zamówienia.
8. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je P.P.H. JANPOL s.c., opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na P.P.H. JANPOL s.c.


GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY


1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. Reklamacje można składać telefonicznie lub pisemnie, na adres biuro@janpol4x4.pl. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
3. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
4. Warunkiem złożenia reklamacji w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych w zamawianych produktach jest spisanie protokołu w obecności kuriera.
5. Uwzględnione będą reklamacje złożone w ciągu 2 lat od osób prywatnych lub 1 roku od przedsiębiorstw.
6. Nieterminowe doręczenie przesyłki przez kuriera nie podlega reklamacji.
7. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
8. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
9. Sklep po otrzymaniu od klienta zwracanego towaru ma 14 dni roboczych na zwrot poniesionych kosztów produktu. 
10. Zwracany towar powinien zostać odesłany do Sklepu w stanie niezmienionym (tj. nie używany w oryginalnym opakowaniu).

PŁATNOŚCI


1. Akceptowane formy płatności: przelew, pobranie, płatność kartą kredytową (tylko przy zakupie internetowym). Zapłata w systemie ratalnym obsługiwana przez Santander Consumer Bank S.A.
2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązuje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827).